2. Zakres rzeczowy
2.1 Demontaż deski podłogowej i utylizacja 51 m2,
2.2 Ułożenie izolacji na chudym betonie 51 m2,
2.3 Wylewka betonowa 51 m2,
2.4 Okładzina z paneli lub terakoty 51 m2,
3. Wymagania dla zakresu rzeczowego
3.1 Wykonawca powinien wykonać roboty zgodnie z wiedza techniczną, sztuką budowlaną, obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz przepisami prawa budowlanego
3.2 Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały na okres 2 lat od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót,
3.3 Termin wykonania całości zakresu do 2024.08.23
4. Warunki udziału w postępowaniu
4.1 Wykonawca posiada kompetencje i uprawnienia do prowadzenia i wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
4.2 Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie wystarczającym do należytego wykonania zamówienia,
4.3 Wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej, która umożliwia należyte wykonanie zamówienia.
4.4 Wykonawca w ofercie odniesie się do zakresu i wymagań zawartych w zapytaniu.
4.5 Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej obiektu, a w szczególności planowanej do remontu podłogi.
5. Kryteria oceny ofert - cena 100%
6. Warunki składania ofert:
6.1 oferta winna zawierać szczegółowy kosztorys,
6.2. termin składania - 2042.08.19 (do godz.12.00) w sekretariacie szkoły
6.3 oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane - liczy się data wpływu oferty na jeden ze wskazanych poniżej adresów: · wersja elektroniczna (skany podpisanych dokumentów)- spkorczak@op.pl tytułem: OFERTA REMONTOWA 1/24
7. Odrzuceniu podlegają oferty:
· których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
· złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym,
· złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym,
· wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę.
8. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
· wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie wszystkich potencjalnych wykonawców
· nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
· zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
· Wybór oferty nastąpi w dniu 22 lipca 2024 r.
· Informacja o wyborze „oferty” zostanie przestawiona na stronie szkoły/bip w dniu 23 lipca 2024 r.
· po wyborze najkorzystniejszej oferty z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa. tel. Kontaktowy 502 605 724, dyrektor szkoły
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa w Rychlikach im Janusza Korczaka z oddziałami przedszkolnymi.